Parteneri

Semimaraton

Semimaraton: aproximativ 22km, 760m D+, timp limită 4 ore

Harta traseu: Descarcă de Aici

Traseu marcat de către organizatori cu bandă roşu cu alb şi săgeţi roşii pe fond alb.

Puncte de revitalizare: Vor fi amenajate 3 puncte de revitalizare.

Vârsta minimă de participare: 16 ani. Cei sub vârsta de 18 ani pot participa cu acordul scris şi semnat

al părintelui sau tutorelui.

Despre Regulamentul competiţiei puteţi citi mai mult Aici

Informaţii despre taxele de participare şi alte informaţii: Aici

Descrierea traseului:

START: Centrul de agrement Caii din Vale (Sat Betfia)

Startul Thermal Trail Race 2019 va fi din Centrul Caii din Vale, sat Betfia. Coordonate GPS:46. 965592.22. 023965

După Start ieşind din Centrul Caii din Vale, traseul urmează un drum forestier spre stânga. După aproximativ 400m drum forestier

se intră în pădure şi aici începe prima urcare abruptă,  de aprox. 350-400m lungime. După ce se ajunge pe vârful acestei urcări

urmează o potecă de pădure care se intersectează cu o potecă largă de pădure. La aceasta intersecţie traseul înaintează spre

stânga. Înaintând pe această potecă la kilometrul cca. 4,40 ieşim din pădure şi urmează o coborâre lină, dupa care tot lângă marginea

pădurii o urcare lină cu o lungime aprox. de 790m.

Dupa ce se ajunge pe acest vârf al dealului traseul intră din nou în pădure (km6). Aici urmează o potecă cu urcuşuri şi coborâşuri line

până la kilometrul 7,5 de unde urmează o coborâre lină în linie dreaptă, cu o lungime de 1,45km. La capătul coborârii se ajunge pe un

drum forestier. Aici se ia spre stanga si se va alerga pe acest drum pana la cca kilometrul 10. Aici se intra in stanga din nou

in padure si urmeaza o urcare lina pe o distanta cca 1,4km.dupa aceasta urcare lina urmeaza din nou o coborare lina cu unele portiuni

mai abrubte putin. La cca kilometrul 13,10 se ajunge la cea mai abrubta urcare de pe traseul de Semimaraton. pe o distanta de 460m,

se va urca 81m diferenta de nivel. La capatul acesetei urcari urmeaza o poteca bine marcata de catre organizatori care ne scoate

pe o poteca de padure larga. Aici se ia la dreapta şi se aleragă în coborâre până la Casa Pădurarului din Băile 1 Mai. (canton).

De la canton se ia la stânga tot coborând pe un drum pietruit până la kilometrul cca. 15,50. Aici se intră spre stânga din nou în pădure.

De aici urmează cea mai lungă urcare de pe traseu. Începe cu o urcare lină în pădure. Traseul înaintează şi  ajunge pe un câmp

unde se aleargă spre stânga. În faţă apare cel mai înalt vârf de pe traseu, vârful de pe Dealul Şumleu. (334m)

Această porţiune are o lungime de cca. 2,95km cu o diferenţă de nivel pozitivă de 171m.

Cobarând Dealul Şumleu la baza carierei,  la cca. 18,80km, se ia spre stânga şi traseul continuă pe un câmp

până la linia de sosire din Centrul Caii din Vale.